Protectie civila

SOLICITA OFERTA PROTECTIE CIVILA

  • 0,00 LEI
    Preturile sunt aproximative. Pentru oferta exacta, contactati-ne.
  • Documentatia de Protectie Civila se intocmeste pentru fiecare punct de lucru.

Click „ACCEPT OFERTA” si te contactam noi prin e-mail.  Pentru detalii iti stam la dispozitie 0766.652.599


 Oferta este valabila pentru Domeniile de activitate enumerate mai sus (TESA* – activitati de birou), pentru orice alte domenii de activitate, va rugam sa solicitati o oferta personalizata;
 Documentatia se achita o singura data la semnarea contractului si este valabila, indiferent de fluctuatia de personal, pana cand societatea isi schimba domeniul  de activitate sau infiinteaza noi posturi de lucru;
 TESA = categorie de angajați într-o companie, organizație sau instituție – personal Tehnic, Economic și Socio-Administrativ.

Iata cateva informatii referitoare la procedura de obtinere a avizelor si autorizatiilor de protectie civila, conform ghidului practic "Apararea Impotriva Incendiilor si protectie civila":

Documentatie

Ohsas Experts sta la dispozitia persoanelor juridice pentru a intocmi documentatia necesara obtinerii avizelor si autorizatiilor de protectie civila. Pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie 0766.652.599.

Cereri

Cererile, insotite de documentatia necesara obtinerii avizelor si autorizatiilor de protectie civila, se inregistreaza intr-un registru special, in ordinea primirii, asigurandu-se evidenta si confidentialitatea continutului acestora. Pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie 0766.652.599

Referate

Referatele se verifica de catre seful structurii de avizareautorizare, se vizeaza de catre adjunctul inspectoruluisef si se aproba de catre inspectorulsef. Pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie 0766.652.599.

Avize

Cererile, insotite de documentatia necesara obtinerii avizelor si autorizatiilor de protectie civila, se inregistreaza intr-un registru special, in ordinea primirii, asigurandu-se evidenta si confidentialitatea continutului acestora.

Documentatia depusa pentru avizare sau autorizare se repartizeaza pentru solutionare specialistilor desemnati din inspectia de prevenire si stingere incendii – structura de avizare-autorizare din cadrul inspectoratului judetean sau al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta.

Pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie 0766.652.599.

Repartizare

In urma verificarii continutului documentatiei si, in cazul emiterii autorizatiilor de protectie civila, si a conditiilor din teren, specialistii desemnati intocmesc pentru fiecare situatie un referat cu concluziile rezultate si cu propunerile privind emiterea sau respingerea motivata a emiterii avizului sau autorizatiei.

Pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie 0766.652.599.

Inspectie

Avizele si autorizatiile emise de inspectorate se semneaza de catre inspectorul-sef si se stampileaza cu stampila inspectoratului.

Termenul legal de emitere a avizelor de protectie civila este de maximum 15 zile de la data depunerii documentatiei complete. Termenul legal de emitere a autorizatiilor de protectie civila este de maximum 30 de zile de la data depunerii documentatiei complete.

Pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie 0766.652.599.

INFO
Modelul formularului ce trebuie completat in cazul restituirii pe loc a documentatiei incomplete se regaseste in anexa nr. 6 la Normele metodologice de avizare si autorizare privind securitatea la incendiu si protectia civila, aprobate prin Ordinul nr. 03 din 06 ianuarie 2011 emis de ministrul administratiei si internelor si publicate in M. Of. nr. 36 din data de 14 ianuarie 2011.

Contacteaza echipa Ohsas Experts pentru mai multe detalii.

Pentru detalii iti stam la dispozitie 0766.652.599

UTIL
Pentru constructiile care se supun avizarii privind securitatea la incendiu si protectia civila, cererile si documentatiile tehnice se vor depune simultan.

Daca documentatia prezentata este incompleta sau nu contine toate datele prevazute de lege, lipsurile constatate se comunica solicitantului cu adresa scrisa semnata de inspectorul-sef, cu aplicarea stampilei unitatii, in cel mult 5 zile lucratoare de la data inregistrarii. In situatia in care documentatia se restituie solicitantului spre completare pe loc, se vor specifica data, numele si prenumele acestuia si semnatura de ridicare.

  Solicita oferta servicii